Thursday, August 12, 2010

Edge 500

Beställde en Garmin Edge 500 (Neutral), ett pulsband och två extra styrfästen från CRC i början av förra veckan och idag var det dags att hämta paketet på Schenker Privpaks ombud i Malmö. blev glatt överraskad när jag packade upp kartongen av en "Slipstream Garmin" vattenflaska signerad bl.a. av Magnus Bäckstedt :-)

Hade tänkt skriva en massa text om hur roligt det kommer bli med denna GPS-baserade cykeldator med ANT+ stöd. Men jag länkar istället till manualen så att jag lätt hittar den framöver :-)

3 comments:

Lennart said...

å idag var jag hos den lokale cykelmånglaren i Fårösund för te å köpa ekrar. 10 kronor styck säger tanten uan å rodna en gång. Dä ä starkt!

Lennart said...

Men jag tröstar mig med staikte flundror och en Oppigård . . .

NLC said...

Tur för dig att det inte var DT Aero Lite du skulle ha då! Isf hade det väl gått åt lite Caol Ila för å trösta sig med kan tänka ;-)